Swivel Secure lanceert Swivel Cloud

WETHERBY, Engeland--()--Swivel Secure, een internationale leider in adaptieve authenticatie met meerdere factoren, heeft vandaag de lancering van Swivel Cloud aangekondigd. Swivel Cloud is een speciale cloudversie van van Swivels bekroonde authenticateplatform voor het MKB en grote ondernemingen.

Swivel Cloud stelt bedrijven van alle omvang in staat multi-factor-authenticatie in te zetten voor een brede keur aan toepassingen, zonder grote uitgaven te doen voor infrastructuur die doorgaans nodig is voor een systeem op locatie. Doordat Swivel Cloud niet afhankelijk is van de systemen van de klanten zelf, geeft het ondernemingen de zekerheid om cruciale bedrijfsapplicaties naar de cloud te migreren.

iseepr
Andrew Murgatroyd