BRILLIANTSERVICE presenteert 'mirama' smartbril op International CES 2016

OSAKA, Japan--()--BRILLIANTSERVICE Co., Ltd. gaat zijn smartbril promoten tijdens de International CES (Consumer Electronics Show) 2016 vanuit een stand die gedeeld wordt met Telepathy Japan Inc. De International CES 2016 is 's werelds grootste consumentenelektronicavakbeurs en wordt gedurende vier dagen gehouden in Las Vegas van woensdag 6 tot zaterdag 9 januari 2016.

Tijdens het evenement laat het bedrijf een originele film zien waarin mannen en vrouwen sprinten terwijl ze de bril dragen. De film is geproduceerd door Production I.G.

BRILLIANTSERVICE Co., Ltd. presenteert bovendien de door het bedrijf ontwikkelde 'mirama PT4' en de 'mirama ONE' smartbril, die bestuurd kunnen worden via augmented reality en gebaren. Bezoekers van de beurs krijgen de gelegenheid om de 'mirama PT4' smartbril te dragen en te ervaren middels een demo app in drie verschillende versies.

BRILLIANTSERVICE CO.,LTD.
Johannes Lundberg, +81-3-6712-0602