ZTE lanceert AXON MAX en Global VIP Passport voor Chinese gebruikers

AXON MAX 6-inch Phablet in Gold (Photo: Business Wire)

BEIJING--()--ZTE Mobile Devices heeft vandaag de lancering van zijn nieuwste en laatste model uit de AXON-serie aangekondigd: de AXON MAX. Tegelijkertijd kondigt het bedrijf zijn speciale Global VIP Passport-dienst aan, waarmee het tegemoetkomt aan mensen die in het bezit zijn van een AXON. ZTE beidt deze hoogwaardige after-sales-dienst in het kader met de doorgaande focus op inzichten van gebruikers, iets wat altijd de drijvende kracht achter AXON is geweest.

De AXON MAX is gemaakt voor hen die niet alleen veel werken, maar ook veel spelen. Zijn 2.5D Super AMOLED FHD-scherm van 6 inch en ultradunne bezels zorgen voor maximale waarde bij visueel entertainment. Gebruikers profiteren nu ook van Hi-Fi-audioplayback en geluidsopnames van het hoogste niveau, die bovendien worden afgespeeld door een onafhankelijke chipset. De AXON MAX – die is uitgerust met verbazingwekkend krachtige camera’s – 16 megapixels aan de achterzijde, 13 megapixel aan de voorzijde – is gereed om ieder moment vast te leggen. De ultragrote batterij levert energie voor een dag vol zakendoen, lol en meer. Voor voorzichtige gebruikers heeft de telefoon een spaarstand, wat de batterijduur met 50 procent verlengt. Het ondersteunt ook Quick Charge 2.0, wat de batterij in een half uur van 0 tot 60 procent oplaadt. Voor een mix van werk en plezier is de AXON MAX een premium phablet, die het alles omvat wat de dag te bieden heeft. De smartphone is concurrerend geprijsd op 2799 RMB.

Media Contacts:
ZTE Corporation