Seventure Partners: grote farmaceut neemt deel aan Health for Life Capital voor investeringen in microbiome geneeskunde en voeding

PARIJS--()--Seventure Partners, een Europese leider in de financiering van innovatie, heeft vandaag bekendgemaakt dat een nieuwe financier heeft getekend voor deelname aan Health for Life Capital. Novartis Pharma AG is akkoord over deelname aan het eerste investeringsvehikel ter wereld dat inspeelt op de microbiome revolutie binnen de medische sector en voedingsindustrie. Dankzij de overeenkomst is het fonds gegroeid naar een totaalbedrag van 160 miljoen euro.

Sinds de oprichting van Health for Life Capital in december 2013 heeft Seventure Partners aangetoond een strategische visie te hebben door te anticiperen op de microbiome revolutie in de geneeskunde en voedingsindustrie. Seventure Partners heeft dankzij deze visie met succes financiële investeerders, strategische industriëlen en ondernemers aangetrokken.

Seventure Partners
At the Company