Wipro als ‘leider’ in Gartners Magic Quadrant for Application Testing Services, Worldwide 2015

BANGALORE, India & EAST BRUNSWICK, N.J.--()--Wipro Limited, een toonaangevend bedrijf in IT, consulting en bedrijfsprocessen, heeft vandaag bekendgemaalt dat het als ‘Leider’ staat gepositioneerd in de Quadrant for Application Testing Services, Worldwide 2015 van Gartner. Het is de tweede keer op rij dat Wipro deze positie heeft behaald. Het rapport, dat is geschreven door Susanne Matson en Patrick J. Sullivan, is in november 2015 gepubliceerd.

Gartner definieert ‘Application testing services’ als een brede term voor alle types verificatie- en validatiediensten kwaliteitscontrole en -garanties voor applicaties van klanten ondersteunen. Verificatie gaat over de technische werking van geteste elementen. Validatie controleert de functionele werking van geteste elementen.

Wipro Limited
Prathibha Das, +91 80 4672 8073