BitFury opent megadatacenter met energiezuinige waterkoeling

SAN FRANCISCO--()--BitFury Group, infrastructuurleverancier en transactieverwerker voor Bitcoin Blockchain, opent volgend week zijn derde megadatacenter.

Het nieuwe datacenter is gevestigd in Georgië en heeft een energiecapaciteit van 40 megawatt voor de verwerking van transacties. Daarbij gebruikt BitFury zijn nieuwste generatie ASIC-chips van 28 nanometer en 16 nanometer. Het nieuwe verwerkingscentrum profiteert optimaal van hydro-elektrische energie en de gepatenteerde koeltechnologie die is ontwikkeld door Allied Control, dat eerder dit jaarwerd overgenomen door BitFury. De waterkoelingen maken energiebesparingen mogelijk bij de koeling van het datacenter, dat werkt met zeer krachtige computerapplicaties.

TO ATTEND THE EVENT OR RECEIVE ADDITIONAL INFORMATION
ABOUT THE DATA CENTER – PLEASE CONTACT:
BitFury
Janna Stepanova, 1 415-961-0123
E-mail: janna.stepanova@bitfury.com
Website: www.bitfury.com

TO ATTEND THE EVENT OR RECEIVE ADDITIONAL INFORMATION
ABOUT THE DATA CENTER – PLEASE CONTACT:
BitFury
Janna Stepanova, 1 415-961-0123