Ammeon werkt samen met Mirantis aan levering Mirantis OpenStack in EMEA

DUBLIN--()--Ammeon, een toonaangevende systeemintegrator voor de telecom in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA), gaat samenwerken met het OpenStack-bedrijf voor pure play Mirantis. Samen leveren ze Mirantis OpenStack in EMEA. Krachtens de overeenkomst richten de bedrijven een Cloud Deployment Centre op, dat gelegen is bij Ammeons kantoren in Dublin.

Fred Jones, ceo va Ammeon, zei in een reactie: “Het gebruik van OpenStack groeit explosief bij telecombedrjiven in de EMEA en Mirantis is de onbetwiste technologieleider. De gezamenlijke oprichting van het Deployment Centre versterkt Ammeons capaciteiten in DevOps en cloudimplementatie van OpenStacks. Die versterkt Mirantis’ lokale aanwezigheid, wat onze klanten uitzonderlijke technische expertise in deze opkomende technologie oplevert.”

For Ammeon
Cian Connaughton