AvaTrade lanseeraa Suomenkieliset sivut

DUBLIN--()--AvaTrade ylpeänä esittää uudet Suomenkieliset sivut. Suomi on AvaTraden 16:sta kieli, laajentaen maailmanlaajuista kattavuutta vielä entisestään.

AvaTrade on jo pitkään toiminut Suomen markkinoilla, tarjoten Suomenkielisen asiakaspalvelutiimin ja nyt sivujen lanseeraaminen vahvistaa AvaTraden sitoumusta mahdollistaa Suomalaisille sijoittajille kaupankäyntiä, tietotaitoa ja opastusta Suomeksi. Korkeatasoisen sääntelyn, kuin myös yhteistyön Skandinaavisen Danske Bankin kanssa, joka tarjoaa asiakasvaratilejä asiakkaillemme, avulla Ava pitää yllä lupaustaan asiakkaille mahdollistaa kaupankäynnin luottavaisesti.

Daire Ferguson, CEO sanoo, “AvaTrade:lla on ilo tarjota paikallista sivustoa ja resursseja meidän Suomalaisille sijoittajille. Odotamme tämän tekevän heidän kokemuksestaan paljon informatiivisemmän ja toivomme näkevämme tällä alueella suurta kasvua tulevaisuudessa”.

Uusi Suomenkielinen sivusto on yksi askel lisää AvaTraden jatkuvassa missiossa tehdä kaupankäynnistä turvallista, helppoa ja mahdollista ihmisille ympäri maailman.

Lue lisää AvaTrade:sta http://www.avatrade.fi/?tag=59208&tag2=~profile_default

Lisää AvaTrade:sta

AvaTrade on perustettu vuonna 2006 ja on kansainvälisesti säännelty meklari. Tarjoten yli 200 finanssi -instrumenttia, parhaita kaupankäyntialustoja, AvaTrade palvelee kaikentasoisia sijoittajia, jotka etsivät varmaa ja intuitiivistä kaupankäynti kokemusta. Sijoittajat nauttivat 24t asiakastuesta 16 kielellä ja henkilökohtaisen tilinhoitajan palveluista. Taatakseen asiakasvarojen turvallisuuden, asiakkaiden tilit ovat täysin erilliset. AvaTrade on säännelty EU:ssa, Japanissa, Australiassa ja Britannian Neitsytsaarilla.

AvaTrade
Etoile Vizman
+1 646 335 0738 (Ext. 2106)
Etoile@avatrade.com

Release Summary

AvaTrade announces the launching of its Finnish website.

AvaTrade
Etoile Vizman
+1 646 335 0738 (Ext. 2106)
Etoile@avatrade.com