OpenLink benoemt John E. O’malley tot ceo

UNIONDALE, N.Y--()--OpenLink, mondiaal leider in handels- en risicobeheerssystemen voor de energiesector, goederen, het bedrijfsleven en de financiële dienstverlening, heeft vandaag aangekondigd dat John O’Malley is benoemd tot zijn ceo. De benoeming treedt per direct in werking. O’Malley neemt de functie over van Mark Greene, die eerder aangaf af te willen treden. Greene blijft onafhankelijk lid van de raad van bestuur van OpenLink.

O’Malley leidde met succes enkele technologie-ondernemingen en met private-equity gefinancierde portfoliobedrijven, die van start-up tot volwassen bedrijf uitgroeiden. O’Malley was voor zijn huidige benoeming operationeel vennoot van Thoma Bravo. Daarvoor was hij ceo van Digital Insight, een portfoliobedrijf dat is overgenomen door NCR. Voorafgaand aan deze functie werkte hij als ceo van Panini, een internationale aanbieder van betaaltechnologie; Memento, leider in zakelijke software voor opsporing van fraude; en Harland Financil Solutions, dat van kleine dochteronderneming uitgroeide tot een van de belangrijkste leveranciers van technologie voor financiën in Noord-Amerika.

OpenLink
Michael Golding
Global Head of Public Relations
michael.golding@openlink.com
Mobile: +44 (0)7766398912

Release Summary

OpenLink, the global leader in trading and risk management solutions to the energy, commodities, corporate, and financial services industries, has today announced John O’Malley’s appointment as CEO.

OpenLink
Michael Golding