Novaliq GmbH benoemt Friedrich von Bohlen tot voorzitter raad van toezicht, Gerald Cagle lid van raad

HEIDELBERG, Duitsland--()--Novaliq GmbH, een farmaceut met een vernieuwend toedieningsplatform dat moeilijk oplosbare medicijnen omvormt tot effectieve oogheelkundige therapieën, heeft vandaag bekendgemaakt dat Friedrich von Bohlen is benoemd tot voorzitter van de raad van toezicht. Daarnaast kondigt het bedrijf aan dat Jerry Cagle is toegetreden als lid van de toezichthoudende raad.

Von Bohlen is sinds 1997 actief binnen de levenswetenschappelijke sector en heeft meer dan twintig jaar ervaring als ondernemer. Hij was in 2005 medeoprichter van dievini Hopp BioTech holding GmbH & Co KG., waar hij de positie van algemeen directeur bekleedt. Daarnaast is hij voorzitter van de raden van toezicht van enkele bedrijven uit de dievini-portefeuille.

Bernhard Günther, + 49 6221 502 5911
Managing Director, CEO