Yahoo introduceert nieuwe Yahoo Messenger voor mobiel, web en Yahoo Mail

The new Yahoo Messenger (Photo: Business Wire)

SUNNYVALE, Calif.--()--Yahoo! Inc. heeft vandaag de gloednieuwe versie van Yahoo Messenger voor de mobiel, web en Yahoo Mail geïntroduceerd. Yahoo Messenger maakt het gemakkelijk om berichten, foto’s en GIF-animaties snel te delen, te ontzenden en te liken. De berichtendienst is gebouwd op een nieuw, modern platform, waardoor de service begrijpt wat de relatie tussen contactpersonen is. Dit maakt het eenvoudiger om personen toe te voegen aan groepsgesprekken.

“We introduceren de nieuwe generatie van de Yahoo Messenger met veel enthousiasme. Het was lange tijd een van ozne kernproducten, maar het werd tijd het product van top tot teen een nieuwe ontwerp te geven en de herinvesteren in een van de belangrijkste producten in onze geschiedenis”, zei Jeff Bonforte, senior vicepresident van de communicatieproducten en techniek van Yahoo. “Berichtendiensten zijn drastisch gegroeid en mensen willen uiteindelijk een gemakkelijke en snelle manier van communiceren. De nieuwe Yahoo Messenger speelt vooral in op die behoeften. Dit is slechts het begin van veel meer.”

Yahoo
Anne Yeh, 408-349-2037