Ascomin Myco-älypuhelimeen saa nyt Ekahaun RTLS-paikannusratkaisun

GÖTEBORG, Ruotsi--()--Ascom Wireless Solutions ja johtava langattomien lähiverkkojen paikannusratkaisujen toimittaja Ekahau ovat julkistaneet tiedon Ascomin Myco-älypuhelimen ja Ekahaun RTLS-järjestelmän (Real Time Location System) yhteensopivuudesta. Ascom Myco on markkinoiden ensimmäinen terveydenhuollolle räätälöity älypuhelin ja edistyksellinen tietojärjestelmä, jossa yhdistyvät monipuolisuus, kestävyys ja käyttömukavuus. Erityisesti hoitohenkilökunnan tarpeisiin suunniteltuun puhelimeen saa nyt Ekahaun paikannusohjelmiston, mikä auttaa sairaaloita parantamaan hoidon laatua entisestään ja saavuttamaan toiminnan tavoitteet.

Ekahaun patentoitu RFID-over-Wi-Fi™-teknologia välittää tietoa järjestelmän käyttäjistä ja laitteista. Sen avulla esimerkiksi sairaalat saavat arvokasta reaaliaikaista paikkatietoa. Ekahaun aina käytettävissä oleviin RTLS-ratkaisuihin luottaa muun muassa osa maailman suurimmista terveydenhuollon organisaatiosta – joista moni on myös Ascomin asiakas – säästääkseen rahaa ja parantaakseen hoidon laatua. ”Niin Ekahau kuin Ascom haluavat auttaa terveydenhuollon toimijoita parantamaan tuottavuuttaan, joten langattomat ratkaisumme sopivat hyvin yhteen”, Ekahaun toimitusjohtaja Michel Wendell toteaa. ”Internet on tätä päivää, ja nyt myös hoitajat voivat nauttia yhden, paikkatietoa ymmärtävän laitteen tuomasta vapaudesta.”

Ascomin yhteistyöpäällikön Henrik Sandbergin mukaan Ekahaun paikannusjärjestelmä korostaa Ascom Mycon kykyä tukea monia erilaisia terveydenhuollon sovelluksia ja ominaisuuksia. ”Laaja tuki todella auttaa Ascom Mycoa saamaan vankan jalansijan hoitohenkilöstön keskuudessa”, Sandberg kehuu. ”Hälytykset, kutsut, potilastiedot ja nyt myös paikantavat henkilöturvahälytykset : lähes kaikki hoitajan tarvitsemat toimintakriittiset tiedot voi saada yhteen puhelimeen, joka on suunniteltu kestämään terveydenhuollon tarpeiden mukaisesti.”

Lisätietoa Ascom Mycosta saat sivustosta www.ascommyco.com. Lisätietoa Ekahaun paikannusratkaisusta saat sivustosta www.ekahau.com/rtls. Nykyisiä Ascomin asiakkaita pyydetään päivittämään laitteet Ascom Mycoon ja sallimaan Ekahaun RTLS-paikannusominaisuudet ottamalla yhteyttä jälleenmyyjään tai Ekahaun edustajaan, puhelin: +358 20 743 5910.

Lisätietoa saat sivustosta www.ascom.com/ws

TIETOA ASCOM WIRELESS SOLUTIONSISTA

Ascom Wireless Solutions (www.ascom.com/ws) on johtava innovatiivisten viestintäratkaisujen toimittaja. Ratkaisumme integroivat älykkään työnkulun osaksi muun muassa sairaaloiden, vanhustenhoidon ja itsenäisen asumisen toimintaa sekä muuta liiketoimintaa, jossa toimintakriittinen viestintä on tärkeässä osassa. Maailmanlaajuisesti järjestelmiä on asennettu jo noin 100 000 kappaletta. Ascom tarjoaa laajan valikoiman ammattilaisten viestintäratkaisuja ja luo tuotteidensa avulla lisäarvoa tukemalla ja optimoimalla asiakkaiden toimintakriittisiä prosesseja. Ratkaisut perustuvat puhelin-, VoWiFi-, IP-DECT-, hoitajakutsu- ja hakulaitetekniikoihin,jotka integroidaan älykkäällä tavalla Ascom Unite -ratkaisun avulla organisaation olemassa oleviin järjestelmiin. Yhtiöllä on maailmanlaajuisesti 1 200 työntekijää ja tytäryhtiöitä 13 maassa. Ascom Wireless Solutions perustettiin vuonna 1955 Göteborgissa Ruotsissa. Se on osa Ascom Groupia, joka on listattu Sveitsin pörssiin.

TIETOA EKAHAUSTA

Ekahau on johtava langattomien lähiverkkojen paikannusteknologiaan ja optimointiin keskittynyt ratkaisutarjoaja. Innovatiivisten tuotteiden ja patentoidun teknologian ansiosta Ekahau voi tarjota ylivertaisia sovelluksia organisaatioille, jotka haluavat kehittää liiketoimintatiedon hallintaa ja operatiivista tehokkuutta ja näin menestyä alallaan entistä paremmin. Ekahaun järjestelmät tuovat paikkatiedon kaikkialle sairaalaan ja kattavat niin resurssien hallinnan, henkilöstön turvallisuuden kuin lämpötilan seurannan. Ekahaun asiakkaisiin lukeutuu useita Fortune 500 -yhtiöitä, yli 300 sairaalaa, eri alojen teollisuuden ja vähittäiskaupan toimijoita, ministeriöitä ja puolustusvoimia ympäri maailmaa. Ekahau toimii yhteistyössä langattomien ohjelmistojen kehittäjien, johtavien järjestelmäintegraatioyritysten ja langattomia ratkaisuja kehittävien ja markkinoivien kansainvälisten laitevalmistajien kanssa.

Ascom Wireless Solutions
Henrik Sandberg
Puhelin: +46 703 53 35 78
Sähköposti: Henrik.Sandberg@ascom.com

Release Summary

Ascom Wireless Solutions and Ekahau, a leading provider of real-time location systems (RTLS), have announced solution compatibility between the Ascom Myco smartphone solution and Ekahau RTLS.

Ascom Wireless Solutions
Henrik Sandberg