ThreatConnect wint een 2015 Red Herring Global Award

ARLINGTON, Va.--()--ThreatConnect®, Inc., heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf winnaar is van Red Herring’s 2015 Top 100 Global award, een prestigieuze prijs waarmee niet-beursgenoteerde technologiebedrijven en -ondernemers van over de hele wereld worden geëerd voor hun lef en reikwijdte. Eerder dit jaar won ThreatConnect ook al de 2015 Red Herring Top 100 North America Award.

“Innovatie is de basis van wat we hier bij ThreatConnect doen en wereldwijde erkenning krijgen voor ons platform en onze bedrijfsvisie van Red Herring is een grote eer”, zei ceo Adam Vincent van ThreatConnect. “Er is een verandering opgetreden in de manier waarop we onze tegenstanders moeten bestrijden en ze begrijpen is een belangrijke manier om onze veiligheidsinfrastructuur te beschermen.”

W2 Communications
Nicole Nolte, 703-877-8111