Copal Amba benoemt Damian Burleigh tot hoofd Sales en Marketing

LONDEN--()--Copal Amba, een toonaangevende aanbieder van uitbesteed onderzoek en analyse voor de internationale financiële sector, heeft vandaag bekendgemaakt dat Damian Burleigh is benoemd tot algemeen directeur en hoofd van de afdeling Sales en Marketing.

“Damians schat aan ervaring in het helpen van internationale financieel dienstverleners wordt een sterk onderdeel van Copal Amba, dat nieuwe diensten ontwikkelt die tegemoetkomen aan de voortschrijdende behoeften uit de financiële dienstverlening. Copal Amba breidt ook zijn klantrelaties uit door nauwer samen te werken met Moody’s Analytics”, zei G V Mani, ceo van Copal Amba.

Moody’s Analytics-bedrijf Copal Amba bedient meer dan 200 instituten, variërend van toonaangevende financiële instituties en grote corporaties tot kleine beleggingsbanken en fondsen.

Aritro Ganguly, +91 (124) 660-9463
aritro.ganguly@moodys.com