Permanente zetel Verenigde Arabische Emiraten in adviesraad #WePROTECT

H.H Sheikh Saif bin Zayed among the attendees in The second Global Summit on Ending Online Child Sexual Exploitation (Photo: ME NewsWire)

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten--()--De Verenigde Arabische Emiraten heeft een permanente zetel bemachtigd in de internationale adviesraad #WePROTECT als erkenning voor zijn beveiligings- en politiewerk op het gebied van kinderbescherming. Het land, vertegenwoordigd door het ministerie van Binnenlandse Zaken, krijgt de komende drie jaar twee zetels in de raad. Een als permanente zetel en een voorzitter van de Virtual Global Taskforce (VGT), vergelijkbaar met het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken. Ernie Allen, voorzitter van de adviesraad #WePROTECT, maakte dat dinsdag bekend tijdens de tweede wereldtop over het stoppen van online seksueel kindermisbruik, georganiseerd door het ministerie in Abu Dhabi.

The UAE Minister of Interior's General Secretariat, Tactical Affairs and Security Media Department
Abu Dhabi Police GHQ-Security Media
Chris Cron, +971-(0)-50-666-4891