Moody’s blij met benoeming van Richard Cantor tot lid adviesraad APEC

NEW YORK--()--Moody’s Corporation is verheugd aan te kondigen dat dr. Richard Cantor, hoofd risicoanalyse van Moody’s Corporation en hoofd krediet van Moody’s Investor Service, is benoemd tot lid van de economische adviesraad van de APEC (Asia-Pacific Economic Cooperation). Cantor is daarmee een van de drie raadsleden uit het Amerikaanse bedrijfsleden. Hij begint in 2016 aan zijn termijn.

“Ik ben vereerd door de benoeming tot zakelijk raadslid van de APEC. Ik kijk ernaar uit samen met vooraanstaande collega’s te werken aan een gezonde en energieke groei van economieën van de APEC”, zei Cantor. “Moody’s zal zich als toonaangevend bedrijf in financiële diensten met een diepgaand inzicht in kapitaalmarkten bezighouden met uiteenlopende zaken die relevant zijn voor de ontwikkeling van kapitaalmarkten in de regio.”

Moody’s Corporation:
Michael Adler, 212-553-4667