Replicor krijgt Amerikaanse patenten op behandelmethodes hepatitis b en co-infectie hepatitis b/delta

NEW YORK--()--Replicor Inc., een niet-beursgenoteerd biofarmaceutisch bedrijf dat zoekt naar een medicijn tegen chronische hepatitis B en een chronische co-infectie van hepatitis b en hepatitis delta, maakt bekend dat het twee aangevraagde patenten krijgt toegewezen. Het Amerikaanse Octrooi- en Handelsmerkbureau gunt Replicor het patent op methodes voor de behandeling van chronische HBV en HDV op basis van een combinatie van agenten die serum-HBsAg verminderen en immunotherapeutische agenten.

De patenten beschermen het gebruik van behandelmethodes voor pati├źnten met HBV en een co-infectie van HBV en HDV die bestaan uit een combinatie van verschillende technologie├źn die met behulp van immunotherapeutische antigenen verminderen.

For Replicor Inc.
Alexandra Peterson, 212-508-9709