Pharco Pharmaceuticals, Inc. kondigt presentatie over leverziekten voor American Association for the Study of Liver Diseases (AASLD) aan

ALEXANDRIË, Egypte--()--Pharco Pharmaceuticals, Inc. heeft vandaag aangekondigd dat Gamal Esmat zijn abstract High Virologic Response Rate in Egyptian HCV-Genotype 4 Patients Treated with Ravidasvir (PPI-668) and Sofosbuvir: Results of a Large Multicenter Phase 3 Registrational Trial mondeling presenteert. De hoogleraar hepatologische en endemische geneeskunde aan de Cairo University presenteert de resultaten van zijn onderzoek op 16 november 2015 om 15.45 uur (plaatselijke tijd) in het Moscone West Convention Center in San Francisco. Esmat werkt tevens voor de WHO als expert virale hepatitis.

EEPI – Pharco Corporation
Hanaa Abdel-Maguid