Virtual Forge breidt aanbod SAP-beveiliging uit

HEIDELBERG, Duitsland--()--Zakendoen staat tegenwoordig vrijwel synoniem aan het verwerken van informatie. Circa driehonderdduizend organisaties, waaronder 90 procent van alle bedrijven uit de mondiale top 2000, vertrouwen hun bedrijfsvoering nu toe aan SAP-systemen. Hun succes hangt voor een groot deel af van de veiligheid en stabiliteit van deze systemen en applicaties, die verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van veel cruciale transacties. Ieder moment dat een systeem niet of verminderd functioneert, kan nadelige gevolgen hebben. Bedrijven zien zich dus genoodzaakt hun SAP-systemen regelmatig te controleren en te optimaliseren.

“Virtual Forge helpt klanten al tien jaar met de optimalisatie van de veiligheid en stabiliteit van hun SAP-landschappen”, verklaart Andreas Fritz, regionaal hoofd van het bedrijf. “We hebben in samenhang met onze SAP-beveiligingssuite tevens veel nieuws toegevoegd aan ons aanbod. Dit betekent dat we zowel op code- als op systeemniveau SAP HANA kunnen scannen. Daarbij worden risico’s niet alleen opgespoord, maar ook aangepakt.”

Virtual Forge
Nicole Hellweg, +49 (0) 6221 868 90-0