Limelight-rapport 2015 State of the User Experience onthult wie meeste tijd online doorbrengt

TEMPE, Ariz.--()--Welke leeftijdscategorie brengt wekelijks de meeste tijd online door. Als u dacht aan ‘millennials’, tel daar dan maar een paar decennia bij op.

Het rapport 2015 State of the User Experience, dat Limelight Networks, Inc. vandaag publiceerde, wijst uit dat de tijd die mensen online doorbrengen het afgelopen jaar sterk is gestegen. Van de respondenten gaf 45 procent van de respondenten aan meer dan vijftien uur per week aan hun laptop, tablet of telefoon te besteden.

Wie zijn onder deze gebruikers in de meerderheid? Verrassend genoeg zijn het babyboomers. Meer dan de helft van de respondenten die aangaf meer dan vijftien uur per week online te zijn vallen in de leeftijdscategorie tussen 51 en 69. Bij ondervraagde millennials, tussen de 18 en 33 jaar oud, was dit 41 procent.

fama PR on behalf of Limelight Networks
Ed Harrison, 617-986-5003