Sinophi Healthcare Ltd: zeven ziekenhuiscontracten voor protonenbehandeling in China ter waarde van 800 miljoen pond

LONDEN--()--Sinophi Healthcare Ltd., investeerder in Chinese ziekenhuizen, heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf gedurende het staatsbezoek van de president van China Xi Jinping aan het Verenigd Koninkrijk zeven ziekenhuiscontracten heeft getekend met een waarde van 800 miljoen pond. De overeenkomsten hebben betrekking op een protonenbehandeling tegen kanker. Onder de zeven ziekenhuizen zit een oncologisch ziekenhuis en een kraamkliniek in de stad Huai’an. Daarnaast gaat het om vijf Sinophi Proton Centres in Beijing, Changchun, Fuzhou, Luoyoan en Nanjinh. Het totaal aan investeringen in de bouw, infrastructuur, werkzaamheden en andere kosten komt neer op 800 miljoen pond.

Sinophi Healthcare
Simon MacKinnon