Hyperloop Technologies Inc. benoemt Rob Lloyd tot ceo

LOS ANGELES--()--Hyperloop Technologies Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat Rob Lloyd de nieuwe ceo van het bedrijf is. Lloyd heeft een twintigjarige staat van dienst in netwerktechnologie. Voorheen was hij topman bij Cisco Systems. Naast ceo van Hyperloop Technologies is Lloyd ook investeerder in het bedrijf en lid van de raad van bestuur. Hyperloop is een transportsysteem met een buis tussen twee bestemmingen waarvan de binnenkant wordt gecontroleerd. Dit maakt extreem snel vervoer van mensen en goederen mogelijk.

Naast Lloyd versterkt ook Emily White Hyperloop Technologies. Zij is adviseur en houdt toezicht op de raad van bestuur. White was voorheen operationeel bestuurder van Snapchat. Daarvoor werkte ze lange tijd bij Facebook en Google.

The Pramana Collective
Meredith Kendall