Xignite en 21 vernieuwers bundelen krachten voor #FintechRevolution API Ecosystem

CORRECTION...by Xignite, Inc.

NEW YORK--()--Finovate Fall 2015 – Xignite, de toonaangevende aanbieder van API’s voor clouds met martkdata, heeft vandaag de lancering van #FintechRevolution API Ecosystem aangekondigd. Dit sectorbrede initiatief verbindt fintech-ontwikkelaars met de beste financiële API’s. De initiatiefnemers willen met hun project inspireren tot de komst van een nieuwe generatie financiële applicaties. Dit moet gebeuren door het samenstellen van de beste API’s in iedere marktcategorie.

#FintechRevolution API Ecosystem wordt aangevoerd door Xignite, maar staat open voor verkopers van financiële technologie, data-aanbieders, dienstverleners en organisaties die processen versnellen. De oprichters zijn 21 toonaangevende verkopers van API’s voor workflow, analysemiddelen en data. Enkele van deze bedrijven zijn Yodlee, Stocktwits, Tradier en Nasdaq. Daarnaast staan fintech-versnellers als Level39 en ValueStream aan de basis van dit initiatief. Leden werken samen aan de bevordering en ontwikkeling van fintech-API’s door het delen van onderzoek en informatie, marketing en beste handelswijzen.

Cognito
Lauren Pozmanter, +1 646-395-6300