Tigo kondigt baanbrekende modulaire functie van TS4-platform aan

Tigo's Modular TS4 Platform (Graphic: Business Wire)

LOS GATOS, Calif.--()--Tigo Energy, marktleider in intelligente modules, presenteert vandaag de modulaire functie van zijn dynamische TS4-platform – ‘s werelds eerste JBox-platform dat klanten verschillende functionaliteiten biedt en daarmee de JBox vervangt.

Het TS4-platform maakt gebruik van twee cruciale onderdelen die compatibel zijn met iedere fotovoltaïsche module. Het eerste onderdeel is basis die in de module is geïntegreerd. Het tweede onderdeel van het TS4-platform is de huls, die is ontworpen om alle elektronica ter ondersteuning van MLPE-functies te faciliteren. Installateurs van de zonne-energiesystemen kunnen een module kopen en de functies daarvan toepassen door de huls te verwijderen en te vervangen door een ander, zonder dat dit invloed heeft op de garantieregeling. Het verwisselen van hulzen is hetzelfde als het inpluggen van USB of het steken van een stekker in het stopcontact.

Tigo Energy
Vered Sharon, 1-408-402-0802, Ext. #430