BATS Global Markets rapporteert recordmarktaandeel van aandelen- en optietak in augustus; Europese aandelentak heeft marktaandeel van 25 procent

KANSAS CITY, Mo., NEW YORK & LONDEN--()--BATS Global Markets (BATS) heeft vandaag resultaten en de belangrijkste punten van augustus gerapporteerd, met onder meer een recordmarktaandeel van zijn Amerikaanse aandelen- en optietak.

In de Verenigde Staten haalde BATS’ bedrijf voor aandelenhandel in augustus een marktaandeel van 22 procent. Daarmee verbrak BATS’ optietak zijn eerdere marktaandeelrecord van 21,4 procent in oktober 2014 en groeide het bedrijf ook ten opzichte van juli, toen het marktaandeel 21 procent was. Het dagelijkse gemiddelde handelsvolume op BATS Exchanges was 1,74 miljard aandelen, tegen 1,07 miljard aandelen in dezelfde periode vorig jaar. BATS was in augustus wederom de grootste markt voor ETF’s, met 27 procent van het gehele ETF-volume.

BATS
Randy Williams (New York)
+1-212-378-8522
comms@bats.com