Sierra Wireless introduceert nieuw IoT Acceleration Platform voor eenvoudigere inzet verbonden producten en diensten

VANCOUVER, British Columbia--()--Sierra Wireless heeft vandaag een unicum binnen de sector onthuld: een platform dat cloud, IoT-hardware en connectiviteitsdiensten combineert. Het nieuwe IoT Acceleration Platform is uniek, want het biedt wereldwijde dekking door Sierra Wireless en sims van overige netwerkoperators, die allemaal worden beheerd vanuit een enkel connectiviteitsplatform.

Het IoT Acceleration Platform biedt ook verbindingen met het Google Cloud Platform, wat klanten voordelen biedt bij het toepassen van de analytische dienst Google BigQuery op data die afkomstig zijn van verschillende verbonden apparaten.

Sierra Wireless voorziet klanten nu van een uitgebreide, volledige oplossing die bestaat uit het AirVantage-cloudplatform en connectiviteitsbeheer. Dit vereenvoudigt de aanschaf, het beheer en de administratie van IoT-diensten in meerdere regio’s.

Sierra Wireless
Sharlene Myers, +1-604-232-1445