ReSound keert terug naar IFA met uitgebreid portfolio van intelligente gehoorondersteuning

BERLIJN--()--ReSound is wederom aanwezig op IFA in Berlijn, ‘s werelds grootste internationale beurs voor consumentenelektronica. Het bedrijf stelt op dit evenement zijn uitdijende portfolio van bekroonde, innovatieve en intelligente hoortechnologieën tentoon.

Dit jaar bestaan de activiteiten van ReSound uit interactieve demonstraties van ‘s werelds eerste volledige gehoorondersteuningslijn die is gemaakt voor de iPhone, ReSound LiNX 2™. Naast hulp bij gehoorverlies, biedt ReSounds portfolio dragers van zijn producten ook de mogelijkheid audio van hun iPhone, iPad, iPod direct naar hun hoorapparaten te streamen. Iets soortgelijks is mogelijk met geluid van de televisie, via ReSound Unite™ TV Streamer 2. De ReSound Smart™-app biedt revolutionaire personalisering van gehoorapparaten, waardoor mensen zelf controle hebben over hun gehoorervaring.

GN ReSound
JESSICA LARKIN