Grote Europese farmaceut kiest Phlexview van Phlexglobal voor wereldwijd eTMF-systeem

AMERSHAM, Engeland en MALVERN, Pa.--()--Phlexglobal, pionier in elektronische Trial Master File (eTMF)- en TMF-diensten voor de levenswetenschappen, gaat een een samenwerking aan met een groot farmaceutisch bedrijf uit de Europese top 10. De samenwerking heeft betrekking op uitbestede TMF-diensten.

In het kader van deze samenwerking verleent Phlexglobal volledige eTMF-diensten op basis van PhlexEview-technologie. De eerste implementaties zijn gericht op intern gebruik door werknemers van het farmaceutische bedrijf bij een aantal onderzoeken, dat honderden pagina’s aan TMF-gegevens voortbrengt. De farmaceutische partner voorziet een toekomst waarin een wereldwijd systeem wordt ingezet bij al zijn klinische onderzoeken. Dit zorgt voor meer eenheid in documenten van strategische partners, andere aanbieders van uitbesteed onderzoek, verkopers en medewerkers van het bedrijf zelf.

Phlexglobal Ltd
Gillian Gittens, head of marketing