BBPOS lanceert WisePOS-smartphone in derde kwartaal – nieuwste Android mPOS-systeem voor ultieme mobiliteit en flexibiliteit voor retailers en verkopers

WisePOS accepts NFC payment anytime anywhere (Photo: Business Wire)

HONG KONG--()--BBPOS, het mondiale bedrijf dat een mobiel verkooppunt (mobile point of sale, mPOS) uitvond, zal over enkele weken zijn nieuwe WisePOS onthullen. WisePOS is een Android-smartphone en mPOS-apparaat in één. Met zijn flexibiliteit en naadloze integratie in back-endsystemen demonstreert WisePOS zijn uniciteit, omdat het eigenschappen van mPOS en Android combineert. Dit biedt verkopers superieure flexibiliteit in het gebruik van Android voor de ontwikkeling van op maat gemaakte applicaties en diensten, die complexiteit verminderen en de bedrijfsvoering optimaliseren.

De nieuwste generatie van WisePOS, een klasse op zichzelf, is een alles-in-één-apparaat dat volledige Android-functionaliteit bevat. Daardoor is installatie of een extra plug-in niet langer vereist voor het uitvoeren van mPOS-transacties. De vele verbindingsmogelijkheden, waaronder wifi, Bluetooth en GPRS, zorgen voor verder gebruiksgemak.

BBPOS
Venice Wong, +852-3158-2585