Limelight Networks geselecteerd voor online winkels van reisbureau eDreams Odigeo

TEMPE, Ariz.--()--Limelight Networks, Inc., wereldwijd toonaangevend in de aanlevering van digitale content, heeft vandaag bekendgemaakt dat eDreams Odigeo Limelight Orchestrate heeft geselecteerd voor conentlevering naar zijn online winkels. eDreams Odigeo is ‘s werelds grootste online reisbureau voor vliegreizen en het grootste beursgenoteerde e-commercebedrijf van Europa.

“Onze klanten zijn goed onderwezen en handige gebruikers van webwinkels die niet langer dan een kwartier kwijt willen zijn aan het boeken van een reis”, zei Aranzazu Del Rio, hoofd inkoop van eDream Odigeo. “Op een gegeven moment was het voor ons noodzakelijk om ons platform te diversifiëren en onze gebruikers een verbeterde ervaring te bieden bij het boeken. We kozen voor het contentleveringsnetwerk van Limelight, zodat we onze klanten wereldwijd een uitzonderlijke ervaring kunnen bieden. Limelight kwam het beste uit onze tests wat betreft prestaties en ondersteuning.”

Press Contact:
famaPR on behalf of Limelight Networks