Akana introduceert API-gericht digitaal gezondheidszorgsysteem

LOS ANGELES--()--Akana, toonaangevend in API-beheerAPI- beveiliging en cloudintegratie, heeft vandaag zijn nieuwe Akana Healthcare Solution gepresenteerd. Het op API’s gebaseerde systeem helpt gezondheidszorgorganisaties hun transitie naar een veilig en digitaal interoperabel bedrijf te versnellen. Het systeem maakt gebruik van de standaard Health Level Seven International Fast Healthcare Interoperability Resources (HL7 FHIR), zodat het mogelijk is medische data breder in het bedrijf in te zetten. Akana speelt met de Healthcare Solution in op zorgorganisaties die elektronische toegang tot medische dossiers via meerdere apparaten willen vergroten, maar tegelijkertijd kosten willen besparen en voldoen aan wettelijke eisen.

Akana
Lisa Blank, 323-708-2651