Autobandenmarkt.nl: leeft mobiliteit

Autobandenmarkt.nl: leeft mobiliteit (Foto: Business Wire)

HANOVER, Duitsland--()--Voor de meeste mensen is mobiliteit de belangrijkste vereiste voor een actief openbaar leven. Een paar wielen is alles wat je nodig hebt om naar school te gaan, uitjes te maken, op vakantie te gaan of familie en vrienden te bezoeken. Veel mensen gebruiken daarvoor vaak personenauto’s of ander gemotoriseerd vervoer. Toch controleren maar weinig van hen naar de belangrijkste veiligheidsfactoren van hun auto.

Gemiddeld leggen Britse automobilisten zo’n zestienduizend kilometer per jaar af. Duitse autobestuurders leggen per jaar meer dan veertienduizend kilometer af, tegen 2400 kilometer voor motor- en brommerrijders. In Frankrijk leggen chauffeurs gemiddeld iets minder dan dertienduizend kilometer per jaar af, waarmee ze bijna op gelijke voet staan met Italianen, die iets meer dan dertienduizend kilometer per jaar rijden. Poolse automobilisten leggen gemiddeld slechts 1200 per jaar af.

Delticom AG
Susanne Kindor-d’Unienville
T: +49 511 93634852
E-Mail: susanne.kindor@delti.com
www.delti.com

Release Summary

ReifenDirekt experts: Trips on holiday contribute most to pushing up the kilometers or miles. Reason enough to take a close look at your vehicle; always check your tyres before and after holidays.

Delticom AG
Susanne Kindor-d’Unienville