Vitruvian koopt meerderheidsaandeel in Voxbone

Voxbone: A Snapshot (Graphic: Business Wire)

LONDEN--()--Vitruvian Partners LLP, een toonaangevende Europese private-equityfirma, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een meerderheidsaandeel in Voxbone SA heeft verworven. Voxbone is een op de cloud gerichte verlener van internationale diensten met ‘voice over internet protocol’, oftewel VoIP, voor zakelijke communicatie.

Het in Brussel gevestigde Voxbone tracht met Vitruvians financiële steun een nieuwe fase van groei te bewerkstelligen, terwijl het zijn positie als unieke speler in de snel groeiende markt voor cloudcommunicatie verstevigt. Het bedrijf is internationaal marktleider in geografisceh, mobiele en tolvrije nummers (Direct Inward Dialling of DID) en aanverwante netwerkcapaciteit voor zakelijke routing en faciliteiten voor het ontvangen van oproepen, berichten en datacommunicatie via IP. Voxbone helpt zijn klanten met het vergroten van hun internationale bereik op voordelige en efficiënte wijze.

Instinctif Partners
+44 20 7457 2020