TSYS benoemt Patricia Watson tot hoofd IT

COLUMBUS, Ga.--()--TSYS heeft vandaag bekendgemaakt dat Patricia A. Watson, die een staat van dienst van 17-jaar binnen de financiële dienstverlening heeft, is uitgeroepen tot senior uitvoerend vicevoorzitter en hoofd IT. De benoeming treedt op 14 september in werking.

“Patty geniet veel respect binnen de financiële dienstverlening en neemt een indrukwekkende set van vaardigheden en successen met zich mee. Ze is een bewezen leider en als een betrokken en actieve voorvechtster van de mensen uit haar gemeenschap is ze een duidelijke afspiegeling van het hart van TSYS”, zei M. Troy Woods, bestuursvoorzitter, voorzitter en ceo van TSYS. “Het verheugt mij enorm dat ik haar mag verwelkomen bij het uitvoerend bestuur van TSYS en ik weet dat ze de technologische agenda van deze onderneming zal bepalen en TSYS verder zal laten groeien.”

TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1-706-644-3110