Seiko Instruments (SII) introduceert nieuwe, kleinere LDO-regulator met resetfunctie voor auto-industrie

Seiko Instruments Inc.(SII) announced the release of the S-19311 Series automotive high input 36V LDO regulator with reset function in the TO-252-5S package with high heat dissipation. (Graphic: Business Wire)

CHIBA, Japan--()--Seiko Instruments Inc. (SII) heeft de lancering van zijn S-19311-serie van LDO-regulatoren met hoge input en resetfunctie voor de auto-industrie aangekondigd. De regulatoren maken gebruik van het compacte TO-252-5S-pakket met hitteverdrijving. De S-19311 kan direct op accu’s worden aangesloten en de resetfunctie maakt het mogelijk een signaal uit te sturen wanneer de LDO-regulator tot onder de vooraf bepaalde ondergrens is gedaald.

De nieuwe TO-252-5S is te bevestigen aan het bestaande bevestigingsvlak en haalt ongeveer dezelfde hitteverdrijving als de standaard TO-252-5 van de sector, maar heeft een 35 procent kleiner bevestigingsvlak en is 50 procent korter. Bovendien is het nog compactere HSOP-8A-pakket met krachtige hitteverdrijving beschikbaar. Dit geïntegreerde circuit is geschikt voor kleinere ECU’s voor de auto-industrie en kan worden toegepast voor de elektriciteitstoevoer naar een direct op de accu aangesloten microcontroller.

Seiko Instruments Inc.
Yasuko Arai, +81-43-211-1111 (Japanese inquiry only)
Corporate Communications Dept.
pr@sii.co.jp