HTA op zoek naar marketingdiensten

HONOLULU--()--De Hawaii Tourism Authority (HTA), het toerismebureau van de staat, schrijft een verzoek om offertes uit voor diensten ten behoeve van externe marketing en promotie van de eilandengroep als reisbestemming in de volgende belangrijke markten: Oceanië, Korea, China, Europa en Zuidoost-Azië.

De HTA zoekt een aanbieder voor iedere regio en selecteert het bedrijf op basis van kwalificaties en het vermogen tot het verlenen van veelomvattende marketingdiensten ten behoeve van de Hawaïaanse eilanden. De primaire focus ligt daarbij niet op het verspreiden van reclame, wat slechts een aspect van de gevraagde diensten is. Andere diensten waar de HTA om vraagt zijn:

• Ontwikkeling en implementatie van een merkmanagementplan dat het aantal reizen naar de Hawaïaanse eilanden en de uitgaves aldaar verhoogt.
  • Integratie van activiteiten in de reisbranche met veelzijdige, traditionele en niet-traditionele middelen.
  • Ontwikkeling en het faciliteren van samenwerkingen of andere banden binnen de Hawaïaanse toerismesector.
  • Promotie van Hawaii als plek voor bijeenkomsten, vergaderingen en bedrijfsuitjes.

voor Hawaii Tourism Authority
Julie Kaneko, 808-523-8802