Dolby werkt samen met Top Victory Investments Ltd. aan promotie Dolby AC-4

SAN FRANCISCO--()--Dolby Laboratories, Inc., ontwikkelaar van de AC-4-standaard, heeft vandaag bekendgemaakt dat het samen met Top Vicotry Investments Ltd. gaat werken aan de promotie van Dolby AC-4 in televisies van zijn filiaal TP Vision, die geschikt zijn voor een nieuwe generatie uitzendsystemen en gestreamde content. De samenwerking volgt op de recente verbintenissen die Dolby Laboratories -eveneens voor de bevordering van Dolby AC-4 – is aangegaan met Sony Visual Products en VIZIO.

Dolby AC-4, een krachtig nieuw audioformat uit de Dolby Audio-familie, faciliteert de efficiëntste aanlevering van kwalitatief hoogstaande consumentervaringen op televisie en andere consumentenelektronica. Zijn praktische, schaalbare en flexibele tools zijn op gebouwd basis van de modernste technologie en Dolby’s decennia aan opgedane kennis. Dolby AC-4 is nu beschikbaar voor productontwikkeling en is naar verwachting vanaf 2017 algemeen verkrijgbaar in televisietoestellen.

Dolby Laboratories
Grace Qaqundah, +1-415-558-0315