Twitch breidt infrastructuur en aanwezigheid op evenementen uit in Azië, Europa, Latijns-Amerika en Australië

SAN FRANCISCO--()--Twitch, een wereldwijd toonaangevend videoplatform en sociaal netwerk voor gamers, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn aanwezigheid op evenementen gaat vergroten. Bovendien breidt het bedrijf zijn infrastructuur en functieaanbod uit. Naast een nieuw bezoek aan gamescon in Duitsland en het debuut van zijn eigen TwitchCon 2015 in San Francisco, onthult Twitch zijn eerste officiële stands op PAX Aus in Australië, de Electronic Game Show in Mexico en de Tokyo Game Show in Japan. Door grote gamebeurzen in vijf werelddelen live in de schijnwerpers te zetten en de infrastructuur voor het overbrengen van deze ervaringen uit te bouwen, zet Twitch verdere stappen ter bevordering van zijn sociale videoplatform.

Twitch
Chase, 415-810-0995