Avertentieplatform van Mediaspectrum voor Glacier Media gaat live

MIAMI BEACH, Fla.--()--Mediaspectrum, Inc, heeft vandaag bekendgemaakt dat de eerste fase van de implementatie van zijn reclameplatform door Glacier Media succesvol is afgerond. Glacier Media koos het cloudsysteem van Mediaspectrum voor de transformatie van het bedrijf. Daarnaast wil Glacier met het platform alle salesactiviteiten voor zijn dag- en weekbladen in Brits Columbia en het westen van Canada stroomlijnen.

“Glaciers werk met Mediaspectrum is een veelbelovend begin”, zei Peter Kvarnstrom, directeur van de afdeling Community Media voor de Glacier Media Group “Onze salesteams die al bekend zijn met het systeem zijn er al goed aan gewend en we horen geweldige feedback in termen van productiviteit, vereenvoudigde werkstromen en algemeen gebruiksgemak. We kijken uit naar een voortzetting van dit succes in fase twee, als we de digitale kant aanpakken en ons op een uitrol binnen de hele onderneming richten.”

Mediaspectrum:
Susie Dougherty, +1 786-497-1881