Akana introduceert Envision voor API-analyse

LOS ANGELES--()--Akana, een toonaangevende aanbieder van API Management, API Security en oplossingen voor cloudintegratie, heeft vandaag Envision onthuld. Dit geavanceerde platform met analysemiddelen helpt ondernemingen aan cruciale inzichten in hun digitale stelsels, klantenbestand en samenwerkingen en biedt waardeverhogende gepersonaliseerde diensten. Akana Envision bezorgt bedrijven daarnaast aan inzicht in de prestaties van hun API’s, de gebruikswijzes en de manier waarop ze de waarde van het bedrijf verhogen.

“In de huidige economie zijn datagerichte inzichten een belangrijke onderscheidende factor voor bedrijven. Begrip van data die door API’s worden gekanaliseerd en kennis over de gebruiksmogelijkheden daarvan is van groot belang”, zei Alistair Farquharson, hoofd technologie van Akana. “Met Akana Envision breiden we het Akana API Management-platform uit met krachtige analyse-instrumenten, zodat digitale ondernemingen hun wendbaarheid kunnen vergroten en in kunnen spelen op inzichten op basis van hun API-programma’s.”

Akana
Lisa Blank, 323-708-2651