H.I.G. Capital verkoopt winkelcentrum Parque Ceuta in Spaanse stad Ceuta

MADRID--()--Investeringsfirma H.I.G. Capital heeft vandaag bekendgemaakt dat zijn filiaal de verkoop van Parque Ceuta Shopping Center aan een consortium van private investeerders heeft voltooid. De bouw van het complex, dat een oppervlakte van 14500 vierkante meter heeft en voornamelijk wordt verhuurd aan Eroski, Inditex, C&A en Cortefiel, werd in 2002 voltooid. H.I.G. Capital verwierf het vastgoed in januari 2014.

Ahmed Hamdani, algemeen directeur van H.I.G., zei in een reactie: “Dit is de tweede succesvolle verkoop uit onze vastgoedportefeuille in de afgelopen negen maanden. H.I.G. heeft in de afgelopen drie jaar 18 overnames afgerond in het smallcap- en midcap-segment van Europees vastgoed met toegevoegde waarde. We zien nog altijd interessante mogelijkheden in Spanje en het continent.”

H.I.G. Capital
P +44 (0) 207 318 5700