Insight benoemt Russell Leighton tot senior vicevoorzitter financiën en operaties

Insight Appoints Russell Leighton as Senior Vice President of Finance and Operations (Photo: Business Wire)

LONDON--()--Insight Enterprises, Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat Russell Leighton is benoemd tot senior vicevoorzitter voor financiën en operaties in Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Leighton verbreedt met deze stap zijn verantwoordelijkheden binnen het senior bestuur van het bedrijf in deze regio.

Leighton is veertien jaar lang werkzaam bij Insight. In deze periode gaf hij leiding aan de financiële afdeling van het bedrijf voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Hij breidt zijn taak nu uit met het bestuur van de eenheden financiën en operaties, waarvoor hij vanaf 1 juli verantwoordelijk is.

"Met Russell Leighton hebben we niet alleen een senior bestuurder met een bewezen staat van dienst en diepgaand inzicht in het bedrijf, maar ook een vooruitziende expert die onze huidige evolutie in de markt aanvoert", zei Wolfgang Ebermann, voorzitter van Insight in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

For Insight
Joanna Bromham