xAd stuwt Europese groei met countrymanagers Frankrijk en Duitsland

LONDON--()--xAd, de marktplaats voor mondiale lokalisering, heeft vandaag bekendgemaakt dat het twee countrymanagers heeft aangenomen voor Duitsland en Frankrijk. xAd gaat door met het opschalen van zijn internationale operaties in deze landen. Het bedrijf reageert daarmee op de vraag onder marketeers en bureaus naar contact met consumenten op basis van locatie, om betekenisvolle klantervaringen te creƫren.

Frankrijk en Duitsland zijn volgens een rapport van PWC twee markten waarin het gebruik van de mobiel de afgelopen jaren aanzienlijk is toegenomen, tot het punt waar de mobiel goed is voor 35 procent van alle tijd die wordt doorgebracht voor een scherm. Daarnaast is de verwachting dat de uitgaven aan digitale advertenties in 2015 met vijftig procent stijgen ten opzichte van 2014. xAd heeft parallel aan deze ontwikkeling momentum opgebouwd en zijn groei in Europa bevorderd. De nieuwe aanstellingen markeren de niet aflatende toewijding van het bedrijf aan groei in de regio.

Hotwire PR:
Megan Mason