BitFury en Georgisch Co-Investment Fund zamelen bitcoins in voor slachtoffers overstroming Tblisi

Your help can make a big difference. Donate bitcoins for good! (Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO & TBILISI, Georgia--()--BitFury en het Georgische Co-Investment Fund werken samen om slachtoffers van de overstroming in Tblisi te steunen.

De grote overstroming in de Georgische hoofdstad heeft volgens officiƫle berichten aan ten minste twaalf mensen het leven gekost.

Ceo van BitFury Group Valery Vavilov zei: "Ons diepste medeleven gaat uit naar de families van hen die hebben geleden onder de verwoestende overstroming in Tblisi op 13 en 14 juni. Namens BitFury willen we daarom bitcoins doneren om de slachtoffers te steunen. Daarnaast willen we iedereen ter wereld de mogelijkheid bieden te doneren. In samenwerking met het Georgische Co-Investment Fund hebben we een gezamenlijk bitcoinwallet geopend voor giften in bitcoins."

BitFury
Janna McManus, 1-650-400-7256