Printronix introduceert nieuwe generatie van hoogwaardige thermische printers.

Nieuw aanbod van hoogwaardige T8000-thermische printers van industriële kwaliteit legt de lat hoger qua gebruikerservaring, gebruiksgemak en printprestaties ten opzichte van de concurrentie.

IRVINE, Californië--()--Printronix Inc., een wereldleider op het gebied van industriële printoplossingen, kondigde vandaag de introductie van de T8000 thermische printerseries aan, een nieuw aanbod van hoogwaardige thermische printers. Met ongeëvenaarde industriële prestaties, gebruiksgemak en het vermogen om 100% leesbare barcodes te printen, overtreft de T8000 de eisen van de meest veeleisende activiteiten in de productie-, transport-, logistieke en de detaildistributiesectors.

“De T8000 is wederom een belangrijke mijlpaal in onze ontwikkelingsportefeuille voor thermische producten. Op basis van onze innovatieve architectuur toont het een niet te overtreffen verwerkingscapaciteit en printsnelheid met compromisloze kwaliteit,” aldus Andrew Kim, Printronix Sr. Product Manager.

De T8000 biedt als eerste binnen de industrie oplossingen voor de toeleveringsindustrie aan.

Voortbouwend op de nalatenschap om unieke oplossingen te bieden waarmee problemen voor de toeleveringsindustrie opgelost worden, heeft Printronix de T8000 ontworpen met verschillende functies die nieuw binnen de industrie zijn:

• Koelste in de branche. De T8000, ontworpen met een ventilatiesysteem zonder ventilator en een nieuwe intelligente printkop voor optimaal energiebeheer warmtebeheer, biedt betrouwbare prestaties in omgevingen met temperaturen onder nul. Werkzaam in omgevingen met temperaturen van -5°C voor direct rechtstreekse thermische en 5°C voor thermische overdrachtstoepassingen zonder een verwarmde behuizing biedt klanten in de koelings toeleveringsindustrie aanmerkelijke herkenbare prestatie- en kostenbesparingen.
  • PostScript / PDF-printing. De T8000 maakt geschiedenis door het aanbieden van naadloze connectiviteit met ERP & WMS-systemen door middel van het rechtstreeks printen van PostScript en PDF-toepassingen. Met zowel 203 en 300 DPI-ondersteuning en 35 verschillende karaktersets geïntegreerd, werkt de T8000 moeiteloos samen met de ERP-systemen zoals die van SAP, om uw labels perfect te printen zonder de noodzaak voor een aangepaste printer driver. “Ik ben tevens zeer verheugd om klanten kennis te laten maken met de eerste thermische printer voor barcodes die gemakkelijke en naadloze connectiviteit met PostScript en PDF-bestanden biedt, waardoor de T8000 een echte plug en play printer voor alle ERP-systemen vormt. Toepassingen die gewoonlijk op laser- of inkjetprinters printen kunnen dat nu op een meer betrouwbare thermisch platform doen,” aldus Kim.
  • Eenvoudig te gebruiken. Het nieuwe 3,4” kleurenscherm met hoge resolutie bevat intuïtieve wizards voor printerinstallatie en configuratie, gekoppeld met QR-codes met verwijzingen naar online instructievideo's waardoor de T8000 uiterst gemakkelijk te gebruiken isDe Quick Change Memory Card (QCMC) bewaart de unieke printerconfiguratie en netwerkinstellingen waardoor de installatie en configuratie van nieuwe printers gemakkelijker wordt.
  • Prestaties. Ontworpen met een krachtige ARM A9-processor, 512MB RAM en 128MB flashgeheugen, print de T8000 grote hoeveelheden complexe labels met een hoge kwaliteit en een snelheid van maximaal 14 IPS. De T8000 is ook voorzien van Printronix' PrintNet Enterprise™ voor beheer op afstand waardoor gebruikers in staat zijn om printers binnen een wereldwijd bedrijf te configureren en beheren.
  • Industriële kwaliteit. Traditiegetrouw heeft Printronix de T8000 gebouwd volgens hetzelfde robuuste en betrouwbare ontwerp die klanten gedurende de afgelopen 40 jaar van Printronix gewend zijn. Bovendien is Printronix toegewijd om het milieu te beschermen door de T8000 te produceren volgens de Energy Star-normen.

Produceer 100% leesbare barcodes met een hoogwaardige kwaliteit.

Printronix biedt een exclusief vermogen om 100% leesbare en controleerbare barcodes te produceren door de T8000 te leveren met de optionele Online Data Validator (ODV™). Door slechte barcodes in uw toeleveringsketen te elimineren, kunnen klanten de productiviteit verbeteren terwijl de kosten verminderd worden.

“Het hebben van hoogwaardige barcodes in uw toeleveringsketen is van essentieel belang om op een efficiënte wijze zaken te doen in een wereldwijde handel,” aldus Plamen Petkov, Printronix Thermal Products General Manager. “De T8000 voldoet aan deze behoefte door gebruik te maken van de ODV™ en te garanderen dat elke label met de hoogste kwaliteit geprint wordt en indien dit niet het geval is, het de label doorstreept en automatisch opnieuw geprint wordt. Ga naar printronix.com voor meer informatie of om de gehele printer lijn te bekijken.”

Over Printronix Inc.

Printronix is een wereldwijde leider in industriële printoplossingen en biedt de meest betrouwbare selectie van uiterst betrouwbare printers, verbruiksmaterialen, diensten en reserve- onderdelen voor printomgevingen met veeleisende betrouwbaarheid en lage kosten. Het bedrijf biedt twee van de meest vertrouwde merken voor industriële printers, Printronix en TallyGenicom, bekend bij fabricage-, distributie-, detailhandelsbedrijven, het bankwezen, de gezondheidzorg, overheid en andere bedrijfstakken over de hele wereld. De gecombineerde portefeuilles omvatten lijnmatrix-, thermische en RFID-printers van de hoogste kwaliteit. Printronix is in 1974 opgericht en heeft haar hoofdkantoor in Irvine, Californië Ga voor meer informatie naar Printronix.com, Twitter, LinkedIn of Facebook.

Printronix Inc.
David Espinosa
Senior Director Corporate Marketing
+1 714-368-2559