Inschrijving voor IBC2015 geopend: toonaangevend media- en entertainmentevenement groter en beter dan ooit

LONDEN--()--IBC, het erkende, toonaangevende evenement voor elektronische media en de entertainmentindustrie, vindt dit jaar in september wederom in Amsterdam plaats. IBC, dat groter en beter dan ooit is, verenigt technologieƫn en bedrijfsmodellen die de creatie, het beheer en de levering van alle vormen van elektronische mediacontent versterken.

Meer dan 55 duizend aanwezigen uit meer dan 170 landen komen naar IBC om te ervaren wat het evenement te bieden heeft in deze snel veranderende wereld met meerdere platforms en schermen. Bezoekers doen inspiratie op dankzij het wereldwijd toonaangevende forum van de IBC Conference. Ontmoetingen met meer dan 1700 belangrijke leveranciers op de IBC Exhibition motiveren de bezoekers. IBC biedt een ongeƫvenaarde ruimte voor grensoverschrijdende en sectoroverschrijdende contacten. Het nieuwe Amtrium zal dit jaar een verbluffende toevoeging aan de veertien expohallen zijn.

IBC
Kelly Hyde