TSYS en FICO publiceren rapport over verbetering van betrekkingen met digitaal actieve klant

COLUMBUS, Ga. & LONDON--()--TSYS heeft vandaag de publicatie van het rapport Engaging Customers: Why Should Financial Institutions Move Toward a 'Bring Your Own Persona' Approach aangekondigd. Het rapport, dat in samenwerking met FICO tot stand is gekomen, legt uit dat financiële instituties door de opkomst van mobiele apparaten, sociale media en verbeterde interfaces zichzelf kunnen onderscheiden met inzicht in de voorkeuren van hun klanten op gebied van digitale communicatie en het vertrouwen van klanten in het delen van financiële informatie via digitale kanalen.

Meer dan 2 miljard mensen gebruiken sociale media. De immer verbonden digitale consument vraagt om meer zelfselectie en verder gepersonaliseerde beheertools. De financiële instituties die hun klantenbestand kunnen indelen op basis van hun digitale activiteit kunnen rekenen op meer interesse van en interactie met de klant.

TSYS Media Relations
Cyle Mims, +1.706.644.3110