LR Health & Beauty: Mooiere huid met een druk op de knop

AHLEN, Germany--()--LR Health & Beauty, de expert in gezondheids- en schoonheidsproducten, weet uit eigen jarenlange ervaring en intensief onderzoek- en ontwikkelingswerk dat optimale reiniging de beste basis is voor een goed verzorgde en mooie huid. Met de reinigende borstel ZEITGARD heeft de Duitse fabrikant voor het eerst een elektrische gezichtsreinigingsborstel ontwikkeld die de traditionele manieren van gezichtsreiniging gaat blijvend transformeert dankzij zijn uitstekende efficiëntie.

Tot 10 keer efficiënter dan handmatige gezichtsreiniging

De ZEITGARD verzekert u van een hoogst efficiënte reiniging tot in de poriën. Wetenschappelijke studies, uitgevoerd door Institut Dermatest GmbH, hebben aangetoond dat het apparaat de huid tot tien keer efficiënter reinigt dan traditionele handmatige methoden. Met meer dan 7000 vibraties per minuut verwijdert de oscillerende borstelkop alle sporen van stof, vuil en make-up. Dankzij de trillingstechnologie vibreert de borstel op zeer hoge snelheid. Vergeleken met roterende borstels worden huidschilfers op een grondigere en zachtere wijze verwijderd.

*Getest op veertig personen gedurende zes weken.

LR Health & Beauty Systems GmbH
Vanessa Lange
PR-Manager
Telefon +49 (0) 2382 7060-107
Telefax +49 (0) 2382 7060-179
E-Mail: v.lange@LRworld.com
LRworld.com
facebook.com/LRworld
twitter.com/LRworld

Release Summary

With the ZEITGARD Cleansing Brush, LR Health & Beauty for the first time developed an electrical facial cleansing brush that is going to revolutionise traditional ways of facial cleansing.

LR Health & Beauty Systems GmbH
Vanessa Lange