NetJets stelt nieuw leiderschapsteam aan

COLUMBUS, Ohio--()--NetJets Inc., een Berkshire Hathaway-bedrijf en de wereldwijde leider in privévliegverkeer, kondigde vandaag een nieuw leiderschapsteam aan dat het bedrijf naar het volgende niveau van groei en succes moet leiden. Met onmiddellijke ingang neemt Adam Johnson de rol van bestuursvoorzitter en ceo aan. Bill Noe is aangesteld als operationeel directeur en voorzitter van de raad van bestuur van NetJets Inc. Als gevolg van deze wijzigingen is Jordan Hansell opgestapt als bestuursvoorzitter en ceo.

Johnson en Noe zitten al langer in de top van NetJets en kennen het bedrijf, de eigenaren, het personeel en de werkzaamheden bijzonder goed. Dat deze ervaren NetJets-bestuurders een nieuwe rol hebben gekregen, onderstreept de toewijding van het bedrijf aan zowel de eigenaren als het personeel.

NetJets
Chris Herbert, 614-849-7357