Investeringen in Exclusive Group ondersteunen groeistrategie

LONDEN--()--Exclusive Group, de mondiale groep voor waardeverhogende diensten en technologieën, heeft vandaag aangekondigd dat het een substantiële investering heeft ontvangen van Cobepa, dat een meerderheidsbelang in het bedrijf krijgt. Cobepa, een niet-beursgenoteerde investeerder met hoofdzetel in België met een nettowaarde van 1,6 miljard euro, krijgt gezelschap van Edmond de Rothschild Investment Partners, dat voor de derde keer investeert in Exclusive Group.

Naast de investering heeft Exclusive ook een nieuwe financiële faciliteit veiliggesteld van zijn partner Intermediate Capital Group, dat in het Verenigd Koninkrijk is gevestigd. De nieuwe financiële regelingen bieden de groep een platform voor nieuwe groei.

Andy Crisp/Jacob Petterson
Cohesive